To co lubię robić.

6/01/2013

Witajcie, dzisiaj chciałabym napisać notkę o tym co lubię robić w wolnym czasie.
Otóż pewnie widzieliście już nie raz kolczyki, breloczki, bransoletki, wisiorki które wyglądały jak jedzenie i nie tylko. To właśnie robię, małe rzeczy z modeliny, inaczej masy termoutwardzalnej. Jeżeli komuś spodobają się poniższe zdjęcia mogę też zrobić coś komuś na zamówienie, albo jeżeli wy też coś własnoręcznie robicie to chętnie się wymienię :) Zdjęcie które są na dole wybrałam losowo z pośród wszystkich które zrobiłam, nie wybierałam tylko najlepszych rzeczy :)






Jeżeli post wam się podoba, to zachęcam do komentowania i OBSERWOWANIA ♥

6 komentarze

  1. ale super wow chciałabym takie ♥

    Serdecznie zapraszam do mnie :
    http://personaldiaryagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper <33333


    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. + dodaje się do obserwatorów licze na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne! Nikon to moj ulubiony! :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyroby ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI
♥ JEŻELI PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ GO I PODAJ LINK DO SWOJEGO. JEŻELI TWÓJ MI SIĘ SPODOBA ZAOBSERWUJE GO :)
♥ NIE PISZ WULGARNYCH KOMENTARZY

Instagram